Wędkarstwo - Forum Dyskusyjne Strona Główna Wędkarstwo - Forum Dyskusyjne
Forum wędkarskie portalu wędkarskiego haczyk.pl - wędkarstwo, łowiska, sprzęt oraz metody i sposoby połowu.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ  FAQGaleria
 <b>Społeczność</b>Społeczność  GrupyGrupy  FAQPortal  FAQGrand Prix 2014  FAQSklep
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
  Plecionka Mikado Nihonto Octa Braid

Poprzedni temat «» Następny temat
Łódki wędkarskie -pytania i odp.
Autor Wiadomość
miron 
każda ryba cieszy


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 473
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-07-06, 17:14   

hej a może ktos z was ma lub pływał na dmuchanej kanadyjce PALAVA czeskiej firmy gumotex? Jeżeli tak to proszę napiszcie coś jak się sprawuje. z góry dzięki
 
 
marco

Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 2
Wysłany: 24-08-06, 21:14   Jak zrobic łódke?

Mam plany łódki ,ale nie wiem jak sie mam to tego zabrac jakiej uzyc grubej sklejki ,jaka ma byc mata do laminowania .Jakichuzyc zywic do tedo zeby to zalaminowac.Czy moze mi ktos pomóc jak to wszystko zrobic krok po kroku.Plany mam ze stronki internetowej wszystko jest w calach.Moze ma ktos plany niewielkiej łódki która by mozna było przewiez na dachu samochodu.Gdzie mozna kupic sklejke wodoodoodporna.jestem ze slaska konkretnie z Żor.pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc. :lol:
 
 
Dwie_sety 
użytkownik nieaktywny

Pomógł: 20 razy
Wiek: 54
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 400
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-08-06, 10:14   

Nie mam w tej chwili czasu na szersze opracowanie tematu.
Poniżej linki do stronek wyjaśniających co i jak z łódkami sklejkowymi wykonywanymi metodą szycia i klejenia.
Ze sklejką wodoodporną są duże kłopoty. Na pewno dostepna jest w Piszu bo tam jest wytwórnia sklejek.
Wykonanie samodzielne łódki wcale nie jest tanie a na dodatek pracochłonne, lepiej poszukać czegos gotowego, nieduża łódka będzie w podobnej cenie.

http://www.woodandboats.c..._szkutnika.html

http://www.port21.pl/porady/article_412.html
http://www.port21.pl/porady/article_508.html
http://www.port21.pl/porady/article_540.html
http://www.port21.pl/technika/article_941.html

http://www.maderskiyachts.alpha.pl/jachty.htm

Na razie tyle. Przepraszam ale brak czasu na więcej.
_________________
Użytkownik nieaktywny - konto dezaktywowane
 
 
marco

Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 2
Wysłany: 25-08-06, 20:01   

Serdeczne dzieki.
 
 
smyr14

Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 19
Wysłany: 14-10-06, 17:24   chcę kupić łodkę i jak to zrobić żeby było dobrze?

mam zamiar kupić łódkę używaną, łódka jest już zarezerwowana i zarejestrowana na sprzedającego, czy jak ona jest zarejestrowana to muszę spisać jakąś umowę ze sprzedającym? jak ją teraz zarejestrować i gdzie? z góry dziękuję za pomoc
 
 
shogun_zag 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 2070
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15-10-06, 18:10   

smyr14 napisał/a:
est zarejestrowana to muszę spisać jakąś umowę ze sprzedającym?

Tak, chyba, ze chcesz :jechać" na rejestrację Sprzedającego, czego nie polecam
smyr14 napisał/a:
jak ją teraz zarejestrować

Na podstawie w/w umowy. Jeśli to łódka z Twojego rejonu, nr rejestracyjny mogą Ci zostawić a jedynue zmienić dane Właściciela, jeśli nie, dostaniesz nowy numer
smyr14 napisał/a:
gdzie?

Zapytaj w Wydziale komunikacji ... tak, gdzie rejestrują samochody. Prawdopodobnie tam załatwisz sprawę
_________________
Pozdrawiam
Piotrek

"Nie sądziłem, że na świecie jest aż tylu _idiotów - dopóki nie zobaczyłem Internetu" (S.Lem)
 
 
wiesławek 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 49
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 413
Skąd: Pisz
Wysłany: 16-10-06, 20:11   

Łódki rejestruje się w powiatowych wydziałach rolnictwa tam też wydają karty wędkarskie,chyba że jest to motorówka owiększej mocy to wydziałach żeglugi śródlądowej.
_________________
Norwegia jest piękna
 
 
 
shogun_zag 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 2070
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-10-06, 21:56   

wiesławek napisał/a:
powiatowych wydziałach rolnictwa

Wiesław, u mnie nie ma takowego ;)
Wniosek -> w różnych rejonach kraju załatwiaja to różne urzędy. Pewne jest, że musisz sie sam dowiedzieć ... który urząd u Ciebie załatwia te sprawy
_________________
Pozdrawiam
Piotrek

"Nie sądziłem, że na świecie jest aż tylu _idiotów - dopóki nie zobaczyłem Internetu" (S.Lem)
 
 
Mirek23

Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 1
Wysłany: 21-10-06, 23:01   Kupno LOdzi

Prosze o Porade Mam dylematnad Zakupem Lodzi Norton2 typowo rzecznom.Lub Pychowka. bede uzywal jej na wisle.
 
 
shogun_zag 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 2070
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-10-06, 22:04   Re: Kupno LOdzi

Mirek23 napisał/a:
Prosze o Porade Mam dylematnad Zakupem Lodzi Norton2 typowo rzecznom.Lub Pychowka. bede uzywal jej na wisle.

No i co z tym dylematem? :cool:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek

"Nie sądziłem, że na świecie jest aż tylu _idiotów - dopóki nie zobaczyłem Internetu" (S.Lem)
 
 
miron 
każda ryba cieszy


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 473
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-06, 13:41   

moim zdaniem jeżeli będziesz łowił tylko lub prawie zawsze na Wiśle - kup pychówkę , a takiego nortona wyporzyczysz jak będziesz łowił na jeziorach
 
 
maniek 
ODRZAŃSKI TRAPER

Ulubiona metoda połowu: Od urodzenia grunciarz inne tylko dla smaku
Pomógł: 131 razy
Wiek: 54
Dołączył: 01 Mar 2005
Posty: 7942
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 25-10-06, 16:07   

shogun_zag napisał/a:
No i co z tym dylematem

No ma dylemat chłop bo wszyscy się pozbywają łodzi Nortona i pewnie niska cena jeszcze ,wiem że są niesamowiće wywrotne .Info od użytkowników ,
 
 
wobler129 
Sandaczowe ostatki


Pomógł: 30 razy
Wiek: 22
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 3618
Skąd: Trzciel
Wysłany: 17-11-06, 16:27   

Postanowiłem odnowić temat. Nie wiem, czy kupić łódkę czy ponton ( mogę na to wydać do 400zł. ). Łódkę kupiłbym jakąś i ją odnowił. Pomalował pododawał parę szczególinków. Byle, żeby dało się nią pływać. Wiecie może gdzie mogę coś takiego kupić ? Używane łódki ? Może gdzieś w internecie ? Albo jest możliwość kupienia pontonu. Tak jak łódka do 400zł. Widziałem na allegro pontony za 300zł. - 400zł. ale ja się tam nie znam :roll: Łódka, czy tam ponton będzie kupiona tylko i wyłącznie do łowienia sandacza na koguta. Więc czekam na odp. Piotra i innych koguciarzy ze stronki :wink: :wink: :wink:
_________________
pozdrawiam
Maciej :cool:
 
 
 
MagnuM 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 640
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-11-06, 17:08   

wobler129 myślę, że raczej nie możesz kupywać łódki pod daną rybę. Znając życię zaraz rozmyśli Ci sie z tymi kogutami i pozostaniesz z tym kogutowym pontonie*


*ale myślę, że nawet takich "kogutowych" pontonów nie ma, bo czym on różniłby się względem innych? :lol:
_________________
Tam gdzie kończy się muzyka zaczyna się hardstyle ;)
---------------------------------------------------------
Pisać - pomagam w miarę możliwości :)
 
 
wobler129 
Sandaczowe ostatki


Pomógł: 30 razy
Wiek: 22
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 3618
Skąd: Trzciel
Wysłany: 17-11-06, 17:13   

Ponton trzeba chyba podpasować do koguta. Przecież nie wypłyne pontonem za 50zł. aby pokogutować :lol: A koguty to już chyba będą do końca życia - mam nadzieję. Bynajmniej obiecuję, że przez najbliższe 4 lata będę kogutował :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: I to nie jest obietnica przedwyborcza ... :lol: :lol: :lol:
_________________
pozdrawiam
Maciej :cool:
 
 
 

Info
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz portal:


Nowe artykuły!

Image


Polecamy:


sprzęt dragon sklep internetowy


Eldorado najtańszy sklep wędkarski w sieci


Dobrywedkarz


TOKAREX - super oferta pontonów firm Honda, Bush, Fiord, Kolibri, YRT, CHINEE oraz silniki i akcesoria do nich


Syriusz łodzie wędkarskie


TOKAREX - super oferta pontonów firm Honda, Bush, Fiord, Kolibri, YRT, CHINEE oraz silniki i akcesoria do nich



Pontony - TOKAREX - super oferta pontonów firm BUSH, Fiord, YRT i HONDA


Akumulatory żelowe i AGM; Zamów online! do łodzi, jachtów, silników, echosond itp.
www.akumulatory-zelowe.pl




Dodaj link lub baner - >




Partnerzy:


Połowy i Łowy Zabrze 2015



Telefony, smartfony, tablety - jaki kupić, jaki wybrać?



Karty Plastikowe



Jak założyć firmę



Jak nie płacić zus




reklama